Thursday, December 31, 2009

Happy New Years!!!

Well its about time...




After searching for 2 years i haven't came across a pair of these. Today my friend gave ma call and happen to have a pair for sale! another grail off the list im almost done...

Tuesday, December 29, 2009

1lb Reese's cup

A gift from one of my patients
Sent via BlackBerry from T-Mobile

Monday, December 14, 2009

Ooooooooww!

Sent via BlackBerry from T-Mobile

Sunday, December 6, 2009

Finally...

After stalking Flight club for a year... And only had a sz 13 forever. One day i got on and saw my size 10 and I didn't waste time. I took the china town bus there and scoop them up. Follow by some mac n cheese from Smack :)
Sent via BlackBerry from T-Mobile

Lets not forget....

Stop bitch"in

With A.I coming back to the Sixers, my city is over excited. Me on the other hand im not happy cuz he left when we needed him. Now three teams later A.I is left with no team to play for and just like philly and how we got vic for the eagles... we decide to bring A.I back without a guarantee contract.

Saturday, December 5, 2009

My latest pickups

"Stash" pack
Sent via BlackBerry from T-Mobile

Friday, December 4, 2009

Ipod classic right now.....


Dom Kennedy new mixtape "The best after bobby"

Sunday, November 29, 2009

Hey Doorman!!!

Another hard track from the Clipse and their upcoming album "till the casket drop" which in my opinion is the best ear-candy to come....

This shit goes hard... Get em Beans..

Saturday, November 14, 2009

17 hours straight of MW2.....

Buy this Call of Duty modern warfare 2


After watching videos since January and waiting all year long, your favorite people at infinity ward and activision has brought us the sequel to call of duty 4. This is def another time consuming game, i encourage guys to get fresh air and try to go for walks daily.

Monday, November 2, 2009

Beware ur in for a scare......



just having some fun at abakus take out on Halloween, check out me scaring bert for a a little fun! video by Ky from abakus

money makes sense... beans on hov

Saturday, October 31, 2009

Happy halloween!

My man bert beast'in in this year beast pack af1s
Sent via BlackBerry from T-Mobile

Tuesday, October 27, 2009

NBA starts today! Are you ready?

The team I'm cheering for the 09-10 season let's go!!!
Sent via BlackBerry from T-Mobile

Blast from the past!

Thanx to underground software I was able to put sega games on my ds r4i! I have classics like streets of rage and comix zone! I wanna show off one of my favs it coach K basketball :) go blue devils! Lol
Sent via BlackBerry from T-Mobile

Friday, October 23, 2009

Damn homie... in high school u was the man homie...

Lebron 7 closer look.....




well it took alot of work, but after 3 stores and 10 extra bucks i was able to get my hands on a pair of the new Lebron 7s a day before they came out. i can die happy now :)

Wednesday, October 21, 2009

Monday, October 19, 2009

Tuesday, October 6, 2009

Buy this NBA2k10


2k sports had dropped there 10th anniversary collection of one of my fave basketball games, this will def take up a lot of my time and gonna be one of the games of the year sooo.... go get it

Philly Bricklayer basketball leauge


This fall i will be apart of the bricklayer league with my boy KY CAO , my fist game is thursday and im pretty excited, to check out the schedule and info on http://phillybricklayers.wordpress.com/

Wednesday, September 23, 2009